2011 telah pun melabuhkan tirai..
Alhamdulillah kite masih lagi dapat menikmati kehidupan saat ini..
Hari ni dah masuk 3 / 1 / 2012. Selamat menyambut tahun 2012 sahabat2 sedara mara & pembaca blog ini.

Jika sebut tentang tahun baru, sering dikaitkan dgn azam baru..
InsyaAllah tahun ini aku akan bergelar ibu.. harapan aku agar dapat menjadi ibu yg baik kpd anak2 aku kelak. Serta isteri yg solehah pada suami ku..& anak yg menyenangkan hati ibu bapa ku.. :)

Dari segi kerjaya, aku dh mula memikirkan utk beralih angin.. Aku rasa bosan duduk di ofis hampir se siang.. waktu siang dihabiskan di ofis.. balik dh mlm, x byk yg dpt dilakukan dirumah..Mula terfikir bila dh ada ank kelak. Rasa untuk menjadi pendidik meluap2.. cuma langkah saja yg belum di atur. Moga Allah sentiasa bersamaku dlm setiap langkah & keputusan ku. :) Ameen..



Comments

Popular posts from this blog

Mengira kitaran haid & waktu subur

Tayar Kereta

Sayang