Sambutan Besday Atin.




24 Mei (sabtu)::
besday anak buah aku (Atin) yg ke-12. beriya dia nak buat besday party. abg aku layankan je la kerenah anak dia. Elok jugak, boleh la aku n nisah pun amik peluang menumpang memotong kek, maklumla, besday kami pun in may jugak. hehe..

aku beli kek blueberry cheese.. abg aen beli kek span bluberry. tapi budak2 ni x suka lak bluberry cheese tu, padahal itulah yang sodap. makan sikit pun dah cukup.ehe..

meriah gak la majlis tu. kwn2 atin je dah 2 kelas yang datang. family aku pun dah ramai, semua balik kecuali keluarga abg yom. jiran2 pun datang. menu hari tu, soto dan beehoon sup (sup ayam n tulang). kuih2 lagi.. banyak laa..

happy jer aku tgk atin, malam2 bukak hadiah... aku xdapat hadiah hehe.. ehh dah dapat awal bulan mei hari tu. besday present aku jam casio fishing gear. boleh la ikut g memancing (aku x penah lagi g memancing tau, teringin...) :).

Comments

Popular posts from this blog

Mengira kitaran haid & waktu subur

Tayar Kereta

Sayang