Bulan Mei


Wah... banyak sekali yang berlaku dalam hidupku sepanjang bulan mei ni. full setiap minggu..

selain percutian ku ke pangkor, dapat jam tangan, sambut besday dan bawa mak jalan2...ada satu lagi, aku memiliki laptop sendiri. hehe... setelah sekian lama aku merancang untuk beli laptop, akhirnya aku pilih bulan mei bersempena bulan kelahiran aku. suka sangat.. tapi aku masih blur how i want make my laptop interesting. u all ada cadangan x? :)

Berterima kasih kepada sahabat2 yang menjadi tulang belakang disebalik memiliki laptop ni. mula2 aku berfikir banyak juga.. tapi bulan ni aku jadi nekad. duit yg aku ada, aku salurkan dulu untuk laptop ini... hehehe.. ni lah harta yang aku ada setakat ni..sayang wooo..

Comments

Popular posts from this blog

Mengira kitaran haid & waktu subur

Tayar Kereta

Sayang