Ikan sepat masin & tempe goreng

Ptg smlm sampai rumah je terus cari toilet, pening + mual dengan bau2an  di luar rumah.. Tekak pun xtau nk mkn ape, tp perut dh berkeroncong.. Abg pulak sampai rumah terus ke dapur. Tlg masak ape yg patut nk bg aku mkn.

Bau nye betul2 menusuk.. aku yg tgh solat magrib, x sempat nk doa panjang2 terus cepat2 bukak telekung sbb x tahan nk muntah. Masak ape la abg kat dapur tu ye. Rase kesian dia kat dapur sorang2 tu ade, tp xde kudrat nk menolong.

Sekali hidang, rupe2nye ikan sepat masin + tempe goreng... pergh sedap betul. Rase terharu kat abang, pandai dia cari menu nk bukak selera aku.. xde pun dia tnye2 aku, tp dia boleh agak.. wahh... tak terucap dgn kata perasaan aku wktu tu. :) abg ade masak ayam kari jugak, tp yg tu aku tak tepandang pun dek kerana ikan masin tempe goreng ni.. hehe...


P/s : gambar adalah ihsan google, x sempat aku nk snap2 gambar bile juadah dh depan mata.. :)

Comments

Popular posts from this blog

Mengira kitaran haid & waktu subur

Tayar Kereta

Sayang