kerdil diri ini...

bejalan2 di laman sesawang... huh sungguh buhsan bila tiada tujuan..
di facebook.. ape yg menarik? buhsan.. tetibe terbaca share link dr seorang sahabat
bertajuk "Bila Sudah Tertulis, kau ttp jodoh ku "...

tersentap sebentar.. sungguh indah kebesaran ilahi. ingin benar aku seru pada anak2 buah & adik2.. wpun diri ini tak cukup sempurna n baik utk nasihati mereka..
Tp rasa kasih pd mrk buatkan aku rsa, anak2 buah & adik2... contohilah wanita dlm cerpen ni.. ceritalah pada Al-Khaliq Dia Yang Maha Mengetahui segala isi hati kita utk meminta segala sesuatu dari sekecil2 pekara smpi sebesar2 pekara...
Bercinta adlh amalan yg dbawa barat utk merosakkan org Islam.
Bercinta byk buruknya dari baiknya..

terfikir...
Klu aku dberi peluang utk kembali ke masa silam.. sudah pasti aku ingin skali jauhi cinta sblm kahwin ini... Ya Allah, ampunkan dosa2 ku yg telah lampau.. aku bersyukur dgn kehidupan yg kau beri hari ini.. Aku mohon, agar aku sentiasa bersama MU dlm wktu senang ku mahupun wktu ssh ku.. Jgnlah tinggalkan aku sndiri wpun kadar sekelip mata... peliharalah suami ku, bonda, ibu ayah, adik2 beradik, sahabat2, guru2 ku serta seisi keluargaku dari perkara2 yg menjauhkan kami drpd MU serta berkatilah kehidupan semtara ini utk mengecapi kemanisan di kehidupan kekal akhirat nnt..
ameen.. Ya Rabb.


Comments

Popular posts from this blog

Mengira kitaran haid & waktu subur

Tayar Kereta

Sayang