Welcome 2011

Lbh kurang 4 bulan x update blog.. Bz skit ujung tahun lps. :)
Prepare for my big day. Alhamdulillah, hari ni 10 Jan 2011, dah 1 bulan 8 hari aku menjadi isteri org. Aku mohon yg terbaik dariNya disebalik perkahwinan ini.



1 Jan 2011:
Jalan2 ke tanjung karang, sepupu aku kawen. Anak cik atan.. g skali dgn abg Saha sefamily. Alhamdulillah abg Saha ade, klu x mati kutu gak aku kot. hehehe.. Thanks a lot my dear bro. :)

Balik tu singgah ke Kuala Selangor..
Peninggalan sejarah tentera malaya melawan tentera belanda..
Dh byk perubahan.. Skrg kene naik train nak naik atas bukit tu. Monyet punye lah byk.. huhu.. Batu hampar buat pancung kepala prg, x dpt tgk sbb dh dikubu kuat oleh monyet2 tu.



Rupe2nye hari ni besday kak aya.. hehehe.. tp aku photografer x berpengalaman ni terlepas scene bagus dr diorg bedua... Dah penat.. kami pun balik..











Comments

Popular posts from this blog

Mengira kitaran haid & waktu subur

Tayar Kereta

Sayang